måndag, augusti 15, 2011

return of the nerds

Frank jobbar i Kista, det gör även en hel del nördar. KTH ligger också här, många nollor är det.

Om det syns dåligt på bilden kan jag berätta att det är ett antal (ca 100) nördar som går på led. Det tog liksom aldrig slut.

Första dagen hos Frank är över. Har inte gjort mycket eftersom tekniken inte riktigt var med i matchen. Nu har jag inpasseringskort, mejl och jag kan skriva ut. Imorn hoppas jag officepaketet är redo att installeras och att alla login kommit.

Nu ska jag hämta fr kaos som varit på fritids för första gången. Hon fick lite inskolning förra veckan och hittade en kompis direkt.

Nu har jag ångest över beslutet att vi ska flytta nästa år, då måste hon hitta nya vänner i en redan befintlig grupp. Är det rättvist? Men om vi inte flyttar då kommer Drasuten och undertecknad få leva som särbos minst 5 år till. Är det rättvist?
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: