måndag, augusti 15, 2011

vardag

Så var den här sommaren slut. Inte bara vädret och de gula löven skvallrar om detta utan även det faktum att undertecknad börjar jobba idag.

Drasuten har några dagar kvar men sprider ut dem under några veckor, så han är ledig några dagar här och där. Men han är inte direkt ledig utan ska jobba med de projekt som påbörjats i huset.

Jag ska iväg på ett nygammalt uppdrag. Frank insåg att han behöver snabbhjälp och gjorde som reklamen så... och nu är jag på väg.

Det r samma arbetsuppgifter som förra gången och vis av skadan så tror jag att det är ett kortuppdrag.

Jag till och med funderar på att gå ner i tid. Lönemässigt blir det precis så att jag klarar mig men slipper utgift för barnflicka och slipper framför allt slitet att få ihop timmarna. Är det lika lite arbete som förra gången kommer jag inte komma upp i 40 timmar.

Utvärdering de första dagarna.

Men känner ingen glädje över att gå till jobbet. Måste ta tag i det här.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: