tisdag, augusti 02, 2011

vila

Fick ju diagnosen tennisarmbåge/musarm för några månader sedan.

Idag är det värre än vanligt. Skulle ju vila armen under sommaren men det går så där. Är ju högerhänt så allt från vanliga husgöromål såsom disk, dammsugning och tvätt tär på armen.

Att jag håller på med en massa småprojekt i huset kanske inte hjälper direkt.

Idag har jag tagit en ledig dag och tänkte passa på att åka till sjukan och röntga fotleden. Så nu sitter jag här och gör ingenting.

Det värsta med mina slödagar är att jag kör bil, inte vad min arm tycker att jag ska ägna mig åt.

Detta inlägg var planerat att publiceras när jag satt på sjukan men mitt när jag satt och skrev blev det min tur. Sen hade fånen gömt det och det var inte förrän nu, vid läggdags, som jag kom ihåg... Bättre sent än aldrig.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: