fredag, november 25, 2011

hm

Som vanligt känner jag mig helt felplacerad. De ringde från det fängslande jobbet i början av veckan och frågade om jag fortfarande var intresserad. När jag svarade jakande på det sa de att jag tyvärr fallit mellan stolarna men sitter gärna ville att jag skulle gå vidare.

Nästa steg är då att träffa en psykolog på pliktverket. Trodde jag. Nu när jag sitter här och väntar i ottan börjar jag undra om det är något jag missat. De andra har stora väskor med träningskläder och sånt.

Nyss ropade receptionen att vi skulle komma fram till henne med alla papper vi fått hemskickade!?! Undertecknad fick en konstig känsla i kroppen. Men plötsligt pekar receptionen på mig och tillade, "utom du då förstås". Antar att de andra sökt till typ polishögskolan och jag är den enda som ska till det fängslande jobbet.

Hoppas det förhåller sig så.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: