fredag, juni 15, 2012

födelsedag

Ger mig en liten present, en ny tattoo.


Tack vare älskade Lupa blev det en underbar liten grej som ska sitta på underarmen.


Jag hoppas hexan som ska göra den är bättre på att tatuera än vad hon var att komma med idéer.


Som vanligt är jag lite.tidig, typ 20 min så jag hinner få panik. Perfekt.


Resten av dagen kommer bli rätt lugn. Drasuten är ledig för att vi ska kunna fixa inför morgondagen. Men vi kommer mest ha det bra. Åka och titta på en ny bil till mig och sen en härlig lunch innan vi hämtar fr kaos och sen fortsätter med förberedelserna. Har tre tårtor att knåpa ihop. Och självklart måste jag hitta på något lite ovanligt, kommer bli kladdkaka i botten. Varför göra det enkelt?! Får bara hoppas det är gott också.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: