torsdag, juni 21, 2012

Midsommarvila

Fr kaos ska till sin pappa i dag. Hur mycket jag än älskar mitt lilla penntroll så ska det bli oerhört skönt att få några dagar utan en ständig följeslagare. Hon vaknar före fan och håller låda fram till hon går och lägger sig. Hon är helt fantastiskt underbar. Men en liten paus behövs. Då kan jag uppskatta henne ännu mer.

Drasuten och jag ska ta tillfället i akt och unna oss en natt på hotell. Vi fick pengar av min mamma och mormor i bröllopspresent och mammas pengar ska vi använda för att bo en natt på Grand Hotel, äta middag och sedan gå på bio. Vi ska se Prometheus.

Tanken att få bara vara några timmar, utan att se vad som måste göras ska bli så skönt. Inga barn, inga katter eller tvätthögar ska få störa.

Laddade med en rask promenad i det härliga vädret. Nu dusch, lunch och sedan om jag hinner lite vila. Därefter hämta fr kaos från fritids och sedan åka till stan och lämna av henne hos fadern.

Inga kommentarer: