fredag, oktober 31, 2014

Dagens klo

Sista mötet på smärtrehab. 

Date med psykologen. Blir antagligen bara en sammanfattning och ett avslut. Jag är inte det minsta ledsen. 

Sen när det av till långt-bort-i-fan där Drasutens nya bil står och väntar. Han har ju skaffat sig en ny hobby så här på gamla dar. Han köper och säljer bilar. Det blev en liten miss vid senaste försäljningen. För han hade inte någon annan bil. Plötsligt var han billös. Men efter några dagars oviss väntan har han nu en ny. 

Sen får vi se hur länge han behåller den. 

Effektivitet är ledordet de här senaste dagarna. Igår tog Drasuten morgonpromenaden vilket gjorde att undertecknad helt plötsligt hade lite mer ork och den la jag på trädgården. Äntligen har de stackars plantorna jag köpte för någon månad sedan kommit ner i jorden. Försökte även fixa ett staket men där mötte jag min överman och Drasuten fick rycka in och hjälpa mig slå ner störarna. 

Som vanligt tog jag i lite för mycket och efter detta landade jag i soffan där jag somnade. 

Idag handlade vi först och nu ska jag ha mötet. Sen åker vi och hämtar bilen. 

Misstänker att orken vid det här laget är mer eller mindre uttömd och jag kommer hamna på soffan. 

Bode montera ner datorn och se pm jag kan spara någon tusenlapp på att göra ren den själv. Men antagligen lär det inte hjälpa. Just nu låter den som den när som helst tänker lyfta så fort jag försöker WoWa. Har inte råd att köpa ny dator då jag får hoppas det funkar att kanske bara göra rent. Eller åtminstone bara få hjälp av datordoktorn. Även om någon del behöver bytas blir det billigare. 

Inga kommentarer: