söndag, april 19, 2009

make-over fas2

har börjat komma i gång med träningen... tre pass på fyra dagar... hey kan jag hålla det här uppe några månader borde jag se lite skillnad på fysiken

Snart ny frisyr, köpt SVART hår å då pratar vi korpsvart...

Funderar på pierca näsan... vet helt jävla knäpp men det är något jag funderat på i många år, men aldrig vågat. Jag är väl inte en sån... eller är jag! Sug på den...

Ny tatuering: ja har ju haft många planer varav en är realiserad i dagsläget. En är omarbetad men inte riktigt good-to-go än tyvärr. Dotras hand omvandlad till fingeravtryck... placering... på hjärtat (mellan brösten mao)
Succubusen behöver motvikten... kunskap och känsla... korp och fladdermus på axeln... plan... vill

Apropå tatueringar, visade far min med sambo min underbara succubus och fick som reaktion. Vi gillar tatueringar... men de ska vara små. Förstår inte varför man vill göra så där stor... nähä men tack då... skiter väl jag i men det hade ju varit kul om ni kunde acceptera att jag vill ha den. Tur jag är nöjd i alla fall och gjorde den för min skull...

Klädstil... undrar omjag klär mig bra eller om jag är en sån som alla skrattar åt bakom ryggen, som hon som inte fattat att hon inte ser klok ut i de där kläderna. har jag så taskig syn?? vet ju att jag inte har en kroppsuppfattning som är sund och att jag inte ser min kropp som den verkligen ser ut, om man säger att en kamera lägger till 5 kg så är mina ögon kameror. Men den är kanske omtvärt vad gäller kläder. Jag tycker att det ser bra ut i spegeln, men om man såg mig med "riktiga" ögon ser det bara helt jävla patetiskt ut... hm... lite som i filmen "Min stora kärlek"

"Den enda skillnaden mellan flirt och lidellse är att flirten kan pågå i det oändliga."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: