torsdag, september 10, 2009

Iceage 1,2 och se på fan vi klämmer in me 3an också

glassen i diskhon ska kastas de andra hade i skydd av ishinnor, smältande glass och snö lyckats hålla formen någorlunda. Tur inte barn är så petiga. Fr Kaos lycklig över att vi kunde bärga en del av lasten.

ser lite vackert ut. Men inget kan stå emot min oerhörda charm och hårtorken på varmaste (ja jag vet man ska INTE frosta av med varken varmt vatten eller hårtork men orka) så efter dryga timmens slit har jag nu en skinande ren och framför allt isfri frys.
Men fan vilket sunkigt droppskydd... det har runnit in under det från framsidan. Det är tydligen bara till för att skydda från dropp från baksidan... hm... notering till mig själv måste dra fram frysen när jag flyttar.
"Erfarenhet är det namn som alla brukar ge sina misstag."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: