torsdag, september 10, 2009

makaroner ala softish


hm kanske skulle jag stannat i sängen idag. När jag satt mig för att blogga om synen som mötte mig när jag öppnade frysen råkade jag bara glömma bort att jag hade satt på makaronerna. Det bubblade när jag gick till datorn och fräste när jag kom tillbaka. Men inte satt väl jag där så länge heller??

Tur det finns ketchup. Det smakade inte bränt som tur var eftersom de makaroner som låg överst bara var en aning överkokta.

Så efter överkokta, rökta dock ej stekta makaroner kastade jag mig över frysen och nu är jag helt färdig. Hade tänkt avreagera mig med att slå ihjäl lite oknytt i wowvärlden men just nu vet jag inte om jag orkar det heller. Kanske en tidig kväll i kväll?!?!

"Ambition är den misslyckades sista tillflykt."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: