måndag, september 07, 2009

Livet känns...

ibland tilltrasslat och jobbigt


man känner sig instängd.
det är då lätt att man funderar på...
vad meningen med livet verkligen är?
man kan känna sig vilsen. Vart är jag? Vem är jag?

men har man tur har man vänner som kommer och ser till att man är på rätt köl.


Ibland känner man sig cool,
on-top-of-things
å man kan faktiskt se det ljusa sidorna av livet.

Så du! Det blir nog fan bättre ska du se!

"Livets mening är helt enkelt att ständigt vara på utkik efter frestelser. Det finns långt ifrån tillräckligt i den vägen."




3 kommentarer:

fjortisensmorsa sa...

Vilka helsköna bilder!!..vad tiden går fort, känns som om det var jättelängesedan och nyss som mina busar var så där små.. *jolmigt leende* Vad gäller Denise Rudis böcker kan jag bara hålla med, dravel!

LupaVarg sa...

Underbart. ;c)

Undertecknad sa...

Morsan: jo tiden går fruktansvärt snabbt e nog lite för kort egentligen. Bara 10 år tills jag har en fjortis... hjälp!
Å ja de e riktigt dåliga, som harlequin fast på svenska.

Lupa: down memory lane. Men det hjälpte lite eller hur. Ler och mår lite bättre.