onsdag, september 16, 2009

Semester

Så känns det i dag. Vi gör inget annat än bråkar, jag är helt i olag med mig själv och att tampas med ett barn som verkar ha slagit på dövörat är inte lätt.

Det bråkas om allt, hela tiden. Fr kaos lyssnar inte på vad man säger utan blir arg och tjurig så fort det inte verkar gå hennes väg. Hon gör det hon inte får göra (trots tillsägelse) vet inte om det är hennes sätt att få uppmärksamhet. Om hon gör alla dessa bus så får hon min uppmärksamhet. Visst kärringen blir arg och gormar och skriker men hon sitter åtminstone inte framför datorn och skriver.

Just nu känns det bra att tänka att jag har några kvällar för mig själv. Men samtidigt saknar jag henne hon är ju så jävla go. Även om hon är i busigaste laget ibland.

"Det finns inget mer sällsynt i världen än livet. De flesta människor existerar bara."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: