fredag, oktober 02, 2009

BehåHåhåjaja

Jag ber bh-tillverkarna på mina bara knän.

Kan ni inte tänkta out-side the black and white box?
Jag bara undrar. Vad är det som gör att man kan tillverka en massa roliga färger och mönster på bhar upp till säg storlek E (har ju faktiskt blivit vanligare nu för tiden) men sen är det kört.

Har man större byst än så får man nöja sig med vit, svart (om du har tur) och beige. Jag vill inte!!!!!!

Fan att hitta en bh är ett helvete om man inte är gjorde i standardformen. Vill ha en söt, sexig spännande eller bara inte svart, vit eller beige. Jag skulle faktiskt tänka mig att sätta på mig en ROSA. Ja du läste rätt! jag, undertecknad skulle kunna tänka sig att sätta på sig en ROSA bh, bara för att slippa ha de sedvanliga mormorsfärgerna.

Bara för jag har lite större byst betyder väl inte det att jag inte vill vara söt, sexig eller bara lite annorlunda.

"Det är bara det moderna som kan bli omodernt."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: