onsdag, oktober 07, 2009

Nytt lågvattenmärke

Den här dagen är aboslut en av den värsta det här året.

Dagen startade förstås med att fadern kallade mig jävla subba.

Sedan x antal timmar på värdelösa föreläsningar.

Upptäckte att jag övertraserat mitt konto rejält. Suger råttröv.

Smiter iväg och hämtar fr kaos tidigare bara för att lagom till läggdags inse att hon är lusbiten. IGEN.

Så det var bara att ta fram den förbannade luskammen och kamma fram ena stora jävla löss. Blev så äcklad så jag hällde på Paranix också för att ta eventuella som jag missat.

Paranix ska sitta i 15 minuter och under dessa minuter satt fr kaos på en pall framför teven och höll nästan på att somna sittande. Stackars barn.

Nu är hon lusfri och jag kommer hålla henne hemma från dagis 2 dagar eftersom de andra inte hunnit bli sanerade. På måndag borde resterande dagiskamrater hunnit bli sanerade och det borde vara fritt fram.

Så min vilodag gick upp i rök. TÄnkte att vi skull åka in till stan och fixa lite saker och passa på att gå på museum. Men kom på att jag inte har ett öre. Så jag får helt enkelt läsa Fr kaos sparkonto.

Fan lyxfällan kanske vore räddningen för mig, men jag skulle inte vilja bli förödmjukad i teve. Men jag måste verkligen göra något mitt hushållande av pengar innan jag får lov att gå i personlig konkurs. Hitta ett jobb kanske.

"Det är absurt att dela in människor i onda och goda.
Människor är antingen charmerande eller tråkiga."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: