torsdag, februari 11, 2010

Gurgel

Ja så där ja. Nu börjar Murphy slå under bältet också. Fick ytterligare ett bevis på att man verkligen ska ta vara på livet NU. Inte alltid vänta till SEN.

Efterlyste Älskad vän efter att ha försökt ringa henne i några dagar. I morse skickade jag sms och fick svar. Hon är på sjukhus efter en hjärnblödning. Hon är visserligen ok men ändock.

Vad är det som händer?! Varför?!

Varför är det vissa mer utsatta än andra?

Jösses va less jag är på allt det här. Jag börjar förstå varför äldre människor säger att det var bättre förr. Så här i backspegeln så är det fane mig det. Inte katten verkade livet SÅ här krångligt och besvärligt för typ 15 år sen. Även om det var dalar och toppar då också. Eller är det så att när man blir äldre så händer det mer skit. Man sänker garden och då kommer han... Murphy. Å slänger av ett helt livs jävulskap på en.

Äh nu får jag fan ta tag i det här och göra något åt livet.

Frågan är bara vad jag vill göra med livet


"Det finns inget mer sällsynt i världen än livet. De flesta människor existerar bara."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: