lördag, mars 27, 2010

Säg den lycka som varar

skulle spela lite WoW... med en dunderförkylning känns huvudet som en kastrull full med cementbomull och jag orkar inte göra något mer än döda saker.

Men eftersom Blizzard (de som gör spelet) lanserar en ny patch (små uppdateringar) titt som tätt så innebär det att jag inte kan spela. Om allt hade varit som det är tänkt så hade jag bara laddat ner den nya patchen, något som tar ca 5 min och sedan hade jag kunna ta min lvl 80 präst och bankat skiten ur några fulingar. Men nu är det ju mig vi pratar om så det vore väl att ta i.

Varje gång de gör den här patchningen (ca1-2 ggr per månad) så får jag upp ett felmeddelande, trots inbyggt reparationskitt går det inte att komma runt utan jag måste ominstallera HELA jävla spelet. En procedur som tack vare min nya underbara dator bara tar ca 30 min.

Suck... döda sig liten demon snart...

Inga kommentarer: