torsdag, juli 22, 2010

Bredband

I huset där jag bor ska det bli bredband från bredbandsbolaget. Det har ju blivit lite försenade som jag skrev i ett tidigare inlägg. Fick det utlovade mobila bredbandet två dagar efter samtalet. Men det såg ut så här när jag hämtade det


Troligtvis (av utseendet att döma) har paketet blivit påkört av utköraren som hoppades att ingen skulle märka något och ändå skickade vidare skiten. Kan säga att det fungerade inte alls. Så ny kontakt med BBB och en ny utrustning skickades iväg. Den kom 2 dagar senare och fungerar klockrent.

Detta är gott inte bara för att det är gratis utan även för att det fungerar så mycket bättre än det förra mobila bredbandet jag hade. Jag har visserligen stora problem med att min favvospel WoW hackar en hel del men jag blir inte utslängd i tid och otid utan kan spela på. Nice nice säger jag...

Upplev mer, upplev mer upplev mer med bredbandsbolaget är det inte så de sjunger?!


Inga kommentarer: