torsdag, november 25, 2010

Tankar

Funderar ibland varför jag över huvud taget skriver blogg...

jag vill skriva roligt och underhållande men det blir oftast bara rörigt och osammanhängande...

är det så jag är?!

eller är det för att jag nu är hänvisad till att blogga via datorn vilket gör att jag hinner tänka för mycket (som vanligt) och därför börjar ordbajsa som jag brukar.

när jag bloggar från mobilen orkar jag inte skriva så mycket och jag sammanfattar lite snabbt. Dessutom kan jag skriva just när jag känner/tycker eller upplever något vilket gör att det blir lite lättare att skippa bajseriet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du bloggar för att jag och lupa läser och är intresserade!
Så de så! =)

/Annika

Undertecknad sa...

bra där... då fortsätter jag :-)

som "straff" för att jag är en så usel vän på att höra av mig... så dränker jag er i allehanda idiotiska och underliga inlägg