söndag, februari 27, 2011

dagen efter

Tack vare Drasuten kom jag hem utan att döda fler blodplättar. Han kom nämligen och hämtade mig. Inte van att bli bortskämd.

Efter melodifestivalen och en hel del vin tog vi oss ut på stan. Stället var lagom fullt och de spelade hur bra musik som helst, så undertecknad dansade i fler timmar i sträck.

Det roliga tog slut när ett riktigt misslyckat exemplar av den manliga rasen gav undertecknad en örfil och sedan högg tag i mina handleder och höll fast som hans liv hängde på det. Mitt brott? Jag skojade med hans kompis.

Därefter blev det inte riktigt som innan och Drasuten kom till undsättning.

Vet inte om det beror på åldern eller på att jag bara är less på människor, men det är inte kul på köttmarknaden där ute. Jag kan skatta mig lycklig som hittat mannen i mitt liv och kommer hålla hårt i honom så jag slipper stå där och spana efter ytterligare en idiot som ska förgylla mitt liv.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: