lördag, mars 19, 2011

Resan i bilder














flygplanet som ska ta mig till Thailand

















Fick lite extra benutrymme tack vare att jag satt bakom toaletten, men vad hjälpte det efter 4 timmar var baken bortdomnad och de sista 7 timmarna var ett helvete
















Tur jag hade min kudde


















vi åkte över Ryssland










utsikt från baksidan av hotellrummet





där var det en byggarbetsplats, jag hade tur och de jobbade bara första och sista dagen jag var där. Här har Drasuten stannat för att beundra arbetet, hotellet syns till höger.






Bästa sättet att ta sig runt var med "moppe". Det är vänstertrafik och folk kör som det inte fanns en morgondag, undertecknad överlät till Drasuten att tygla hästkrafterna. Pepe var dock väldigt tålmodig med oss, speciellt med tanke på att det är väldigt backigt och då pratar vi nästan stupräta backar.











det var härliga stränder, med varmt och klart vatten. Det enda som grumlade lyckan var de små detaljerna som även kan kallas brännmaneter.


Den 14e mars, under månens sken på Patong Beach bytte vi så ringar (en månad för tidigt)












det blev rostfritt stål (billigt som fan och det var tur för vi fick lov att köpa två till mig eftersom jag svällt upp av värmen, hemma fick jag lov att ta av mig den ring jag haft under hela tiden och byta till den mindre)








2 kommentarer:

LupaVarg sa...

Grattis till ringmärkningen. =cD

Undertecknad sa...

tack darlink :-)