torsdag, september 05, 2013

Wassup?!

Sitter och väntar på att få komma in till dr Barsk. Min vana trogen är jag en kvart för tidig så jag tänkte jag skulle passa å och berätta något roligt. 

Trots det fullkomliga fiaskot förra året när jag skulle gå en skri kurs gav jag inte upp utan anmälde mig till en ny. Den började i tisdags, den är på distans så varje tisdag har vi en chatt. 

Det är tolv skrivglada varelser vara en är man. Vi ska göra övningar och dela med oss. För feedback. Det är lite skrämmande men än så länge mest kul. Vi blev indelade i grupper för att det skulle bli smidigare med feedbackandet. På onsdagen hade alla kommit igång och lämnat in veckans skrivövningar. Alla utom de i min grupp. Självklart. Skulle det flyta på för mig. Jag väntande och väntade, både på att få ge lite kritik och att på få omdömen på det jag skrivit. Inget hände. De övriga grupperna utbytte omdömen kors och tvärs men i min grupp var det stendött. 

Men undertecknad är ju inte den som är den utan jag började recensera och tycka hos de övriga och till slut var de för nyfikna och gick in till mig och läste. De lämnade lite omdömen också. Otroligt roligt. Jag vet inte om de är modiga nog för att komma med lite negativ kritik eller om de bara gillar allt. Den som lever får se. 

Vi får också se om min kropp klarar av detta. Hittills är tecknen inte goda, höger arm gör ont. 

Apropå ont. Skälet till att jag ska träffa dr Barsk är att vi ska prova morfintabletter istället för citodonet. Får ju inte den lindring jag behöver. Sen är väl inte morfin kul men va skjutton gubbar ska en kossa göra?

Inga kommentarer: