onsdag, oktober 30, 2013

Hur man slösar på tid



Drasuten har varit på konferens på en av de stora färjorna och ville bli hämtad. Klockan 14.45 närmare bestämt. Inga konstigheter där. 

Eftersom trafiken i stora staden kan vara rätt besvärlig och jag totalt glömt att höstlovet har en viss positiv inverkan på antalet bilar så gav jag mig av i god tid. Men lite senare än jag tänk då jag hade några ärenden jag tänkte passa på att uträtta när jag ändå var ute och körde.  

Första ärendet klarades av men sen tog den anala kontrolltanten över och raskt ströks resterande två. 

Kan meddela att trafiken flyter på utan några störningar. Det flöt på så oförskämt bra att undertecknad nästan stannade vid trafikljus innan de slagit om till rött bara för att få tiden att gå. Gick så där kan jag säga. Sitter nu här och har  40 minuter tillgodo. Joråsatte, de går bea nu. 


Inga kommentarer: