tisdag, september 02, 2014

Ny vecka nya val

Känner mig så där lagom taggad för ännu en vecka med smärtrehab. 

Det ger mig inget. Men det är säkert en säkerhetsfunktion som trätt i funktion för att det är jobbigt att arbeta med sig själv. Eller??

Vet inte vad jag egentligen trodde att det skulle vara men det var helt klart inte det här.

Dessutom väntar jag på ett läkarintyg, bad om det för två veckor sedan eftersom det senaste sträckte sig till slutet av augusti. Psykologen som jag framlade mitt önskemål till påpekade att jag var ute i god tid och skrev en notering i sina papper med tillägget att det gällde att hon skulle komma ihåg det. Öhum, var kanske inte det jag ville höra. Men men, säkert väldigt bra för kontrollfreaket att överlämna något i någon annans händer (vilket de har fått för sig att jag har problem med). Saken är den att jag mer än gärna lämnar över till den det berör men förväntar mig då, korkad som jag är, ett vederbörande då gör sin del utan att jag behöver påminna. Ska dit idag och det ska bli spännande att se om psykologen kom ihåg. 


Inga kommentarer: