onsdag, oktober 15, 2014

I-landsproblem



Idag var det dags för det var annat årliga besök på krossa-boobs-motagningen för fotografering av tvillingarna. 

Med mitt senaste stadsbesök färskt i minnet bokade jag en tid vid kvart i tio för att vara säker på att hinna. Sedan valde jag att åka direkt när jag lämnat fr Laos i skolan, vid åtta. 

Trots en sammanstötning mitt på Essingeleden var jag på plats fyrtio minuter senare. Vilket i sin tur innebar drygt en timme innan bokad tid. 

Hittade även parkering utan några som helst problem, direkt utanför. Efter att ha tänkt igenom mina alternativ, ta en sväng med Los vovvos och miljöträna dem eller helt sonika sitta o bilen och vänta, valde jag ett tredje alternativ. Jag gick in till den trevliga damen i receptionen och berättade om mitt dilemma. Trot om du vill men jag fick en ny tid, fem minuter senare. 



Nu är de fotade både på längden och tvären och jag ska ta mig hem till Wooden igen. 

Kanske köpa en trisslott. 

Inga kommentarer: