torsdag, oktober 09, 2014

Huvudvärk

Kan man få av många saker. Just nu ger Odågan och Byrackan mig svår huvudvärk. 

Speciellt Odågan, som bara måste ha något i munnen. Just nu har han tagit en av fr kaos gamla urväxta tröjor och går runt med. Kan leva med det. Kan även leva med att skor, speciellt fr kaos, ligger på alla möjliga ställen förutom i hallen. Även mina tofflor försvinner för att sedan dyka upp på ett relativt osannolikt ställe.

Det jag får huvudvärk och magsår av är att någon av dem, mest troligt Odågan, biter sönder allt möjligt när han är ensammes hemma. Sen är ju inte Byrackan sen att hänga på så jag tror på intet sätt att han är helt oskyldig. Men nu har jag hittat pennor, block och saker jag inte ens kan identifiera varje gång jag kommer hem efter några timmars frånvaro. 

Så nu får de helt enkelt hänga med i bilen. Tur det går mot kallare tider. Då funkar det men sen då? 

Odågan med sin snuttetröja.


Inga kommentarer: