torsdag, oktober 09, 2014

Right Said Fred ...


Jomensatte, gårdagen gick över förväntan bra, fr kaos piggnade så klart på sig och hängde med till hanglet där jag skulle få naglarna fixade. Sen hem och terrorisera los vovvos, det är hon expert på.

Idag är det cirkel igen. Förr förra veckan tog jag faktiskt upp mitt dilemma angående hur jag känner med psykologen och arbetsterapeuten. Mot bättre vetande. De sa att de var jätteglada att jag berättat hur jag känner men sen har det bara gått utför. Psykologen frågar saker på ett sätt som från mig tt känna att de kommer "kasta ut" mig från kursen. Hur skulle det se ut? Vad skulle FK säga? 

Så jag jamsar med och överdriver lite, säger att det ger mig saker och att det visst känns givande att gå dit. Det är det inte, inte för fem öre. Men det behåller jag för mig själv. En positiv sak är i alla fall att hittills har jag sluppit göra fler onödiga uppgifter hos arbetsterapeuten. Så något bra kom ut.

Det är bara några veckor kvar, sedan kan jag slänga den här erfarenheten på hyllan. Och det är dags för samordningsförbundet att trolla.

Inga kommentarer: