tisdag, november 11, 2014

Men se nu regnar det, igen.

Snön höll ut i exakt ett dygn här i wooden. Sen tog regnet och plusgraderna över. Klagar inte . Inte än ialla fall.

Regnjackan, som vid närmare inspektion i dagsljus visade sig inte vara trasig (det var bara undertecknad som inte lyckades inse att det fanns två drauppflärpar och försökte använda endast en, vilket självklart inte fungerade), används flitigt.

I morse tömde jag lådan på gårdagens post och trot eller ej men dr Barsk hade skickat ett läkarintyg. Fantastiskt. 

Den nittonde innevarande månad ska jag bli inskriven hos Samordningsförbundet och det är med stor skepsis jag ser fram emot deras insatser. 

Men fram till dess får jag pusta ut och landa lite igen. Börjar återhämta mig efter helgens bravader så nu börjar jag planera för juldekorationerna. En ska börja i tid liksom ...

2 kommentarer:

LupaVarg sa...

Äntligen fick han tummen ur. Måste vara att din handläggare på smärtgrejset, eller var det nu var, som fått honom att inse idiotin. Grattis! :-*

Undertecknad sa...

Kan tacka högre makter för min handläggare på FK trot eller ej.