onsdag, oktober 14, 2015

Ny dag, nya tag

Idag är en ny dag. Men ingen tid för återhämtning.

Börjar dagen med ett besök hos farbror gynkelog, för uppföljning av lichen-skiten som inte bara drabbat min mun utan även Hojna. Men det såg bra ut, bara lite just nu. Men det är ju kroniskt så det kommer och går lite som det vill. 

Därefter är det möte med min ordinarie lits samordningsförbundet. Hon hade en idé. Eftersom jag inte gillar att stressa valde jag tiden tio istället för halv tio. Det var idiotiskt. Det tog ungefär tio minuter att göra undersökningen, fem att hämta ut receptet och nu har jag en resväg på cirka tio minuter vilket innebär att jag kommer sitta och vänta i ca trettio minuter. Det är ingen idé att åka hem emellan. Joråsatte ... 

Smsade och frågade om det fanns en chans på halv tio fortfarande men lotsen har inte svarat ännu så jag sitter väl kvar i bilen. Får väl ta dagens meditation. 

Inga kommentarer: