onsdag, december 16, 2015

Dyraste klappen blev billig

Efter år av tjat ska så fr Kaos få sin efterlängtade telefon. Självklart duger inget annan än en iPhone eftersom hela, och då menar jag ALLA tjugoåtta barn, har just en sån.

Som den oömma modervill jag självklart uppfylla hennes önskningar så gott det går och tro det eller ej men tack vare en kär vän som kan trolla med knäna, fick vi en. Till kostnaden av en nässprej.

Tror fr Kaos kommer ha en fantastisk jul. Och så kan hon börja åka till skolan själv, för nu kan hon ju ringa till mig utan att behöva låna kompisarnas telefoner. Win win situation kan man kalla det.

 
Har förstås köpt några skal till också, billigt så klart.


1 kommentar:

LupaVarg sa...

Nässprayen har gjort mina nätter något enklare att överleva, men jag borde nog också begärt hostmedicin i betalning. *puss*