fredag, december 18, 2015

Rymden känns avlägsen

Min dator fixar inte riktigt att hänga med i grafiken när jag spelar. Fläktarna går på högvarv och det låter som vi ska lyfta när som helst. 

Vid vanligt slösurfande händer inget speciellt men så fort jag börjar spela fylls krypinnet av ett förfärligt oväsen. 

Därför bestämde jag mig, trots skral ekonomi, att investera i en julklapp till mig själv. En ny dator. En gamingdator. 

Den kom idag. Så nu ser jag fram emot mellandagarna då jag ska göra bytet. Tyvärr finns inte tiden att göra det nu. Det är inte bara att byta dator nämligen. Hela rummet på ca fyra kvadrat måste möblerad om. Så det krävs en tripp till IKEA också. Suck. Men ändå ... YIHAAA!!!

1 kommentar:

LupaVarg sa...

Hurrar för den nya datorn och tummen ned för att det blir så besvärligt att byta. *puss*