tisdag, maj 31, 2016

Plötsligt händer det ...

... positivt skit!

Kom på för någon månad sedan att jag i början av sjukskrivningen även fick pengar från någon försäkring som mitt företag hade. Kollade lite mer om detta och upptäckte att jag faktiskt hade rätt att få ut mer pengar. Kontaktade förtaget som står för försäkringen och de bad mig skicka in bevis på att jag uppburit sjukpenning. Sagt och gjort.

Några veckor senare kom ett brev med den glada nyheten att de skulle betala ut dryga 31 000 kr till mig (före skatt).

Ett välkommet bidrag till den allt mer sinande kassan (typ öken).

Och eftersom jag inte är den förståndigaste av de dumma så ska jag ge mig själv åtminstone två presenter som kostar en del.

C´os Im Worth it!

1 kommentar:

LupaVarg sa...

Japp, det är du verkligen värd! Shoppa klokt och njut. *puss*