söndag, juni 28, 2009

Njutning

Wow... det här är verkligen underbart.

Nu har jag suttit här i några timmar och bara flyttat mig i skuggan lite. Det är det här som är så underbart med att ha uteplats. Förstår inte varför mäklare alltid ska racka ner på lägenheter på nedre plan. Om de har uteplats är det ju livet för oss icke-villavarelser som ändå vill njuta av lite natur utanför dörren.

Sitter här och läser bloggar medan tvätten hänger och torkar i solen. Det är helt sjukt va det behövs lite för att livet helt plötsligt ska te sig härligt.

Ena smolket i bägaren är att jag sitter lite dumt trots datorn-i-knät-bord från IKEA

Jag behöver inte heller känna mig ensam på något sätt eftersom det precis utanför min uteplats går en väl använd gångväg. Alla i bostadsområdet bredvid mitt måste gå där för att komma till centrum. Så det är en stid ström av människor.

Nu nog dags för lite wow...

"Det finns inget mer sällsynt i världen än livet. De flesta människor existerar bara."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: