onsdag, september 16, 2009

"Jag vill vara en förebild för svenska kvinnor"...

Kalles kusin Anna har tagit bladet från munnen och avslöjar sanningarna. Nu ska vi få reda på hur vi svenska slashasor ska få en man och dessutom se till att han inte är otrogen. Wow som jag har väntat. Som den singelkvinna jag är så blev jag ju såvarm i hjärtat när jag läste det.
I USA vet man minsann hur saker och ting ska vara, kvinnor är kvinnor och män är män och detta måste ju underlätta något oerhört i tillvaron. Tänk att slippa fundera på allt och bara vara. Måste ju vara drömmen. Männen har stil och kvinnorna kvittrar lyckligt i sina förortsvillor där de övervakar de invandrare som sköter deras hem.

Att hitta rätt man är ju inte så svårt heller, varför det är bara att hitta en kändis eller idrottskille. Varför inte en känd idrottskille?! Två flugor i en smäll så att säga. Det är ju så uppenbart att jag nästan skäms för att jag inte tänkt på det själv. Varför ska man behöva använda sin hjärna när man kan låta mannen få anstränga sig och det enda jag behöver göra är suga av honom ibland.

Så skönt att jag fått reda på det här nu när min dotter är 4 så jag har tid att ta hand om detta och styra henne rätt i framtiden. Hon ska minsann inte gå samma öde som undertecknad. Överutbildad och arbetslös singel i ankdammen. Nä så kan man ju inte ha det.

Så jag gav mig ut på nätet för att se vad det finns för utbud. Nog är det bättre i USA helt klart.
Får jag presentera min blivande make.


(Amerikans idrottskille, snodd från nätet)



För vem med sina sinnen fulla av bruk skulle nöja sig med en svensk man utan stil och finess.



(Alexander Skarsgård, bild snodd från nätet)




"Naturligtvis var det många som upptäckte Amerika innan Columbus.
Men de lyckades alltid tysta ner det hela."
Oscar Wilde

Inga kommentarer: