torsdag, februari 10, 2011

Plus och minus

Exxet är en stor energitjuv. Till och med Drasuten undrar vad han har för problem. När han hämtade fr kaos på dagis igår, behöver jag säga att han hämtade efter 17, och då var kaos hängig. Senare på kvällen ringde han igen för att upplysa att hon nu hade feber. Om skälet till att han hör av sig för att informera undertecknad om läget i egenskap av öm moder skulle jag inte säga något. Men karlfan vill bara gnälla över att han måste vabba, det är nästan så han glömmer berätta hur hon mår.

Men Drasuten går än så länge från klarhet till klarhet. Fick just veta att det kostsamma mötet med hälsobruden är hans 4a-månaders gåva till mig. Vet att jag inte borde men kan inte låta bli... jag är lycklig. Och tacksam över att ha denna goa gubbe i mitt liv.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: