söndag, oktober 30, 2011

professorn del 1

Drasuten, undertecknad och fr kaos åker till lägenheten i hooden för att hämta kartonger.

Vi intar vår lunch på donken och eftersom fr kaos åker i min bil så kommer Drasuten iväg före oss.

Fr kaos: "Jag såg Drasuten, han åkte på den vägen"

Undertecknad: "Vad menar du? Åkte han där! Nä du måste sett fel"

Fr kaos: "nä jag såg hans bil åka där" (pekar glatt mot påfarten som leder bort och ej hem)

Undertecknad ringer ett samtal.

U: "var är du?"
D: "på väg hem"
U: "men var exakt är du"
Drasuten kommer med ett långt slingrande svar.
U: "för fr kaos sa att hon såg din bil åka åt andra hållet. Men jag sa att hon måste sett fel"
D: (efter en stunds tystnad) :jaja jag åkte fel. Men nu tycker jag vi pratar om någonting annat!"
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: