onsdag, oktober 23, 2013

Jomentackdå



Den senaste tiden har jag varit smått stressad över min situation eftersom tiden går och i mars går min sjukskrivning ut och jag blir sk utförsäkrad dvs jag har inga fler dagar att vara sjukskriven på. Alltså måste arbete ordnas innan dess.

Ingen praktikplats är ordnad och undertecknad gnällde lite på senaste mötet med AF. Vips hade jag nio företag som sökte praktikanter att söka. Jomentack då.

Ska ringa en och prata, men hon är omöjlig att få tag på så det kommer nog ta ett tag innan vi får tag i varandra. I morgon ska jag till ett annat företag som ligger i närheten av hemmet och är det som jag skulle vilja ha mest. Men just därför kommer jag inte få det. Kommer få den strulande damen och hennes administration.

Sen hörde även det fängslande arbetet av sig och intervju bokad nästa torsdag.

Så nu stressar jag över att det är för mycket och för många saker som händer. Min tillvaro är omkullkastad och mina rutiner rubbade. Inte bra, inte bra alls. Vilket gör att jag stressar lite till. och får ont. Eller jag ska kanske säga ännu ondare. En tacker å bocker.

Men en ska vara glad att det händer något antar jag, så håll nu tummar och tassar för att jag får antingen det ena eller det andra.

 


Inga kommentarer: